Heja heja!

Körde min vanliga runda idag som jag knappt har kört på 3 månader, har ju inte tränat överhuvudtaget pga. sjukdom + depression = ingen bra kombination. Och fy satan vad dåligt det gick, haha! Jag skäms ju över mig själv faktiskt. Kände mig som en 80 årig penisonär när jag svettandes nästan kröp fram i uppförsbackarna. Haha, nej fy sjutton, tur att jag tar tag i det här nu! Det behöver jag ju så himla mycket, några kilon ska bort, och sedan skall muskler byggas. Och vad jag har saknat att träna fast jag inte tänkt på det, det är så befriande och SKÖNT efteråt! Nyduschad, öm i musklerna och fräsh energi i kroppen, trots att jag är dödstrött och snart ska sova.

Jag och Nalle Puh får jobba på våra crunches!

Nej, HEJ TRÄNING!, säger jag bara. Håll tummarna för mig och önska mig lycka till nu alla fina bloggläsare. Ska ta mig upp ur den här skiten, ner i vikt, hitta motivation, kondition och MÅ BÄTTRE! Dags att sätta på mig stegräknaren igen! Min stegräknare Bob kan faktiskt förbättra vardagsmotionen mycket, så det är ju bättre att använda honom, än att bara låta honom ligga på sänghyllan och damma!



 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Svar: Alliansen, har alltid varit kommer alltid vara :D

2010-09-09 @ 09:05:41
URL: http://mikkatude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0