Energifrukost

Ätit frukost, bläddrat i tidningen och druckit en kopp thé, morgonen är avklarad och dagen kan börja. Idag har jag planerat in pilates, städning och dammning, och förhoppningsvis den vanliga promenaden på 5 km. En vän ska kanske hälsa på och vi får se om det blir något bakat, eller kanske startar vi glassmaskinen? Är lite sugen på att baka Leilas royale pajer med hallon och jordgubbar som fyllning, vi får se vad dagen har att bjuda på.

Just nu är det pilates och städning som gäller, sedan ska jag ut och leta efter Olliver, min älskade katt som varit på villovägar i en hel vecka nu, jag saknar honom så mycket att det gör ont!


En finsk rågkaka, ("skovor" som vi kallar dem) på ena halvan ekologisk leverpastej och inlagd gurka, på den andra halvan makrill på tub, basilika, sallad och skivad tomat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0