Makrill i tomatsås på tub


Smak
: Nej, det smakade inte riktigt makrill! Sockerhalten är hela 4% och det känns, alldeles för söt smak. Smaken är dessutom inte lika fräsch som makrill på burk.

Konsistens: Helt okej, det kändes att det var fisk och inte en gegga som det lätt annars kan bli med mat på tub.

Kommentar: Mindre socker och mera fräsch tomatsmak är min önskan. Jag hade stora, förhoppningar på makrill på tub, men kommer tyvärr inte att köpa denna produkt igen. Visserligen, bra källa till omega 3, men då väljer jag hellre makrill på burk eller en annan näringskälla.

Betyg: 1/5

Uppdaterat: Med några skivor tomat och sallad smakar makrill på tub bättre, fast fortfarande ingen höjdare men den lite annorlunda makrillsmaken känns bättre nu. Kommer dock fortfarande troligen inte köpa denna igen, men jag höjer betyget till 1,5/5. Går att köpa, men är ingen hit!

Kommentarer
Postat av: S

Du måste testa Tonfisk på tub!

2009-07-17 @ 14:23:39
URL: http://ziggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0