Toppendag och gröt!

Hihi ja, idag är jag glad! Gud så mitt humör pendlar, men jag uppskattar alla mina toppar. Just idag mår jag ovanligt bra haha, och det är så skönt! Hoppas det varar i någa dagar :) Ute skiner solen och jag har precis ätit havregryns gröt med mjölk och lingonsylt, kan inte bli mycket bättre just nu!

Sitter här och känner mig alldeles varm och mätt i magen, härlig känsla det där, och lite exta speciell med gröt i magen tycker jag, lite varmare, mjukar på något vis haha! Jag har provat på många olika grötar (säger man så? en gröt - flera grötar? gröter? grötisar? haha) men det är nog den gamla hederliga havregrynsgröten som vinner tillslut. Den och mannagrynsgröt, sen är ju risgrynsgröt ofantligt gott med kanel och sirap, men det tar så lång tid att laga, och den köpta är ju inte god! Havregrynsgröt är ju oslagbart, bara man haft i salt i gröten under kokning, annars är den värdelös. Men just att den är så nyttig, enkel att göra och god gör den till en favorit!

Nej nu ska jag "smälta gröten" och sen blir det en promenad i det fina vädret.
Ha en fin dag alla! :)

Kommentarer
Postat av: vfrdhbdfb

dfhdf jgöawe ighwk r rk erk g kl h fhfjfj½!!!!!! Läs mellan raderna och sanningen kommer att komma fram...

2011-01-28 @ 12:55:41
URL: http://rgh.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad menar du???

2011-01-29 @ 23:22:03
URL: http://fridasrecept.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0