I Form och inspiration

Igår fick jag äntligen hem de två I Form-tidningar som jag beställt på nätet! De hade något erbjudande om 2 tidningar + ett underställ (tröja och byxa) för en rimlig summa pengar så jag slog till! Så igårkväll satt jag i sängen och drack chokladmintte och läste min fina tidning och även ICA's tidning Buffé som även den damp ned i brevlådan. Det var så skönt och avslappnande att bara läsa och mysa, och dessutom blev jag väldigt inspirerad. Jag har ju såå länge velat lära mig att löpa utan att få hjärtinfarkt, och i träningstidningen hade de ett "schema" för hur man ska lägga upp sin löparträning. Ska defenitivt prova! :)

Hittade även massa inspiration till god mat och nyttiga råvaror i både I Form och Buffé. Skrev upp lite supernyttiga och smaskiga grejor på en lista som jag ska sätta på kylskåpet. Jag har gjort olika kolumner och ska fylla i för varje vecka, så att jag får i mig allt som står på listan! Det kommer nog inte bli några problem alls, men lite kul att ha som "utmanig" ändå om man slarvar! Ungefär såhär ser listan ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0