♥ Underbara te ♥

Åhh tog mig till Sundsvalls mysigaste affär - tehandeln Ido. Köpte två sorters löste, så gottigt! Visst är det lite dyrt, men köper man t.ex. te i påsar så får man ju betala för alla små påsarna osv. också. Och med tanke på att man får mer te för priset, och smakrikare te med bättre kvalite så är påsen med löste för 40 kr ett billigt köp!

Jag köpte mig som sagt två sorter, blåbär & vanilj och apelsin. Sitter just nu och har ätit frukost, smuttar på blåbär & vanilj, mycket gott! Apelsin har jag inte smakat än, men med tanke på den goda doften så kommer nog min provkopp ikväll bli underbart god. Jag fick välja mellan svart och rött apelsinte, valet blev det röda. Lite nyttigare - och det luktade mycket godare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vänta nu, Sundsvall? Ja trodde du bodde mycke mera söder ut! Haha

2010-10-26 @ 09:53:28
URL: http://Annaeliasfoto.blogspot.com
Postat av: Maria

Trevlig blogg du har :)

2010-10-31 @ 15:31:36
URL: http://kanelapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0