Ta en promenad!

Jag har precis varit ute på en promenad i höstkylan tillsammans med min nya jacka. Det gick bra och när jag återvände hem och äntligen fick ta av mig jackan var jag genomsvettig - så man kan ju lugnt säga att jackan har klarat sitt "är den varm"-test! Haha :) Det var alldeles underbart att gå ut på promenad, luften är så frisk och den kristalliknande frosten på ängarna är så otroligt vacker!

Sedan när jag kom tillbaka blev det dags för en mycket sen frukost som bestod av mina älskade weetabix, lättfil och pepparmyntsthé. Mumsigt värre, tror jag aldrig kommer tröttna på weetabix! Nu är det dags att fortsätta överföra alla mina filer till den externa hårrdisken, om min dator pajjar igen kanske jag blir av med allt jag äger och har i datorn och det vill jag aldrig mer behöva riskera! Senare idag är det plugg och städning på schemat, och kanske baka lite bröd? Känner mig sugen på det!  

Kommentarer
Postat av: säm

sv: ser det som att antingen mår man bra av den, eller så mår man dåligt! tack förresten :D kul att se att du håller bloggen tajt sen maj -09!

2010-10-24 @ 17:32:07
URL: http://sammens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0