Pumpat mina....muskler!

Har äntligen gymmat! Är så glader! Har längtat som en galning, nu är jag fri från förkylningen (nästan) och kan äntligen spendera tid i gymmet. Skall nog försöka pricka in tre gånger i veckan, nåväl, två i alla fall! :)

Idag körde jag främst armar ogh mage, då det är där jag är svagast just nu - så var det verkligen inte förut... Dock har skolgymmet inga bra vikter, finns inga hantlar över 5 kg, och det suger ganska mycket. Jag skulle kunna ta 7-10kg på hantlar... Men men, får se om jag kan lösa det på något sätt! Finns ju alltid lite maskiner att använda, men jag gillar främst skivstång och hantlar, vet inte varför.


Skulle vara roligt att ha någon att träna tillsammans med, såatt man kan pusha varandra! Sen är det alltid skoj att bara ha någon att prata med. Får försöka dra med någon vän, kanske Lotta är sugen?! :)

För övrigt har jag funderat på att skaffa ett gymkort i den lilla hålan jag bor i, och isåfall träna pass 19.15 några kvällar i veckan, är bodyattack, bodypump och bodycombat som erbjuds och så finns ju naturligtvis ett stort gym. Ett årskort kostar 3750:- och frågan är bara om det är värt det, när jag lika gärna kan träna i skolan? Fast det blir naturligtvis sämre och mindre intensiv träning i skolan - och så är det alltid roligare att träna i grupp.. Hm, vi får se hur jag gör, och om jag har råd...

 

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag är alltid på! ;) (eller ja, nästan alltid..hehe)

2010-11-27 @ 09:45:03
URL: http://lenalotta.devote.se
Postat av: Emilie

Att ha en träningskompis är alltid roligt! Själv så tränar jag oftast själv och tycker det är rätt så skönt det med.. Då kan jag fokusera på övningarna bättre på något sätt (A).



Ibland kan jag dock behöva någon som passar mig (ex. på bänken), och då är det perfa med en vän.. och så är det alltid lika bra med någon som pushar en till det yttersta..!



2010-11-29 @ 16:30:32
URL: http://eightofmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0