Svar på kommentar

Anna: Hej och tack för din fina kommentar! Detta bröd är enkelt att svänga ihop. Du kan byta ut t.ex. solroskärnor mot lite extra mjöl eller andra nötter och frön du gillar! Annars är Leila Lindholms filmjölkslimpa riktigt smarrig, du kan byta ut filmjölken mot mjölk (ta lite mindre mjölk då) eller t.ex. yoghurt. Annars kan du ju även göra klassiska scones med smör, och ha i russin och linfrön i degen :) Smarrigt. Hoppas du får lite inspiration där borta i Australien! Spännande att vara där, mitt drömjobb att jobba på en farm i Australien faktiskt... Fast med stor betoning på dröm. Har du sett serien McLeod's Daugters så vet du vad jag talar om! Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anna Fahlgren

Hej!!

Tack så hjärtligt för tipsen! Ska ut och handla och se om jag hittar lite ingredienser till de där recepten! Måste nog ersätta med mjölk för de äter inte fil här och yoghurt är jätte dyrt otroligt nog :)

Dom bakar inte så mycket här, allt ska gå fort och enkelt. Äter mycket grillat och färdiglagat.

Det kliar i fingrarna och jag lagar lite av varje bara för de har så tråkigt sortiment :D

Ja de va en dröm för mig med, så jobbar på en avokadofarm, gratis avokado :D MUMS. Nej har itne sett den filmen, tyvärr! :)

Tack för att du svarade:D Berättar senare i bloggen hur det gått :D

2010-05-02 @ 03:27:42
URL: http://www.annaeliasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0