Älskade weetabix - med blåbär!

Japp, jag tuggar på. Mina älskade weetabis är så förbaskat goda, jajamen! Jag är inne på min tredje förpackning nu, i och för sig har jag två igång samtidigt, en i skolan och en hemma, men jag vill verkligen påstå att weetabix har blivi en av mina bästa vänner. (I alla fall bland de i skafferiet!) Så krispiga, frasiga, mumsiga och nyttiga. En härlig smak som går att kombinera med alla möjliga tyber av bär, frukt eller smaksatt yoghurt. Har ni inte provat så säger jag bara - testa! Detta är dock kanske inte något för er sockermänniskor, då weetabix inte är sött, mjukt och sliskigt. Men för oss som gillar fras och rustik smak, ja då är detta en tiopoängare!



Nej, nu ska jag äta upp min frukost och sen gå till bilden för att måla på min broccoli! Ja... Alltså inte en riktig broccoli då. Eftersom jag går bild och form gör vi många olika typer av projekt och arbeten, denna gång var det form (dvs. någon typ av skulptur) som stod på schemat, så vad gjorde inte lilla Frida då... Självklart, en broccoli i gips! Vem vill inte ha en sån på köksbänken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0