Zumba!

Idag hade vi Zumba på idrotten haha :D Ni vet det där träningsprogrammet de gör reklam för på tv-shop? "Det är såå roligt och en jättebra träning" typ! Hur som helst är det dans, lite "skaka-på-rumpan" á la Shakira. Väldigt mycket kondition- och kordinationträning med fokus på mage och rumpa. Otroligt roligt, jag som gillar att dansa och speciell lite "såndär" dans!  Svetten bara rann! Hade jag råd skulle jag börja träna på gymmet som har zumba-passen hah, men jag får väl kanske nöja mig med en dvd från tv-shop!


Undersök om de har Zumba på ditt gym - och prova isåfall!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker också att zumba är riktigt, riktigt roligt :) Fast afro är faktiskt en ännu störra favorit när det kommer till dansträning

2010-12-20 @ 14:12:27
URL: http://inaction.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Är det lätt att lära sig? :)

2010-12-31 @ 19:24:44
URL: http://ziggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0