Choklad och banandröm

Tänk er, smaken av kladdkaka, choklad, banan, en underbar kombination men ändå supernyttig, jag har funnit den! Idag blev jag sugen på att testa choklad och banan i filen, men det slutade med att filen inte fick följa med i konceptet. Senare på eftermiddagen var jag tvungen att göra denna fantastiska röra igen. Jag är frälst. Jag är helt galen. Tänk att äta detta till frukosten, det är som att äta kladdkakegodisar eller något ännu smarrigare, fast helt utan onyttigheter.



De hemliga ingredienserna är bara två nyttiga: Hackad banan och en stor matsked kakao av bra kvalité. Blanda runt till en önskad chokladkladdig konsistens och ät. Prova, för jag lovar, detta är det godaste i nyttighetsväg jag ätit på länge. Alltså det var så sjukt gott. Ni kan bara föreställa er vad jag kommer äta till frukosten imorgon... jag längtar :)

Banan +Kakao
= Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0