Undrar varför...

Ligger här och degar i min sköna soffa under ett fluffigt täcke och tänker på lasagne! Haha, av allt i världen... Det jag tänker är att hur kan det komma sig, att lasagnen är så mycket godare kall/ljummen när den fått stå någon timme? Alla smaker, konsistensen - allt - har liksom blivit så mycket bättre! Kanske borde man äta all mat lite halvljummen eller kall? Kanske blir all mat mycket godare då?

 

Fast i och för sig... Med tanke på att det bara för någon dag sedan var -23 grader så vill jag nog i alla fall ha min soppa varm, nåväl, i alla fall så länge det är vinter och kallt. Men, under sommaren kommer jag nog utforska det här med kall mat lite nogrannare haha. Åh, jag är nog allt lite galen! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0