Uh, ursäkta?

(min mail: [email protected])


Kommentar från mitt inlägg nedan

"Så vitt jag förstår har du fått precis som du vill. Du bor med din älskade pappa som du avgudar över allt annat. Du har fått precis som du vill din pappa har ensam vårdnad, du avgudar honom, du bor kvar i ditt hus med din pappa han är ju både din far och mor precis som du vill. Det som är märkligt är att du fortsätter att hänga ut din mamma och ditt hat mot henne här i din blogg, du behöver inte på något sätt fundera över henne; du har fått det precis som du vill och hon kommer absolut inte att ha någon som helst kontakt med dig. Försök att förstå att de ställningstagande du gör när du är 17 år också får konsekvenser för dig själv och andra. Njut nu i stället av det liv du så innerligt önskat med din pappa och dina vänner och sluta och häng ut din mamma (min vän) på detta sätt."

Ursäkta men vill du något? Har jag ens nämnt hennes jävla namn? Tror du jag vill ha något med henne att göra? Allt som sker i mitt liv och det jag mår dåligt över har inte något med henne att göra. Och du, det är så jävla tydligt vem det är som skriver, ingen normal frisk människa skulle skriva sådär. Skrattretande och patetiskt, det är vad det är. Tror du att du känner mig? Vill du framföra något budskap? Tror du att allt i mitt liv enbart kretsar kring min jävla "mamma"? Jag har ett liv och jag har många, många fler problem än de hon orsakat.
Egocentrisk och sjuk.
Vous avez tourné en un monstre.
(förresten, du vet väl att det finns något som kallas ip-nummer? idiot.)

Kommentarer
Postat av: s

skrattretande! Tänk att man ens kan skriva så till sina barn? Klart det är hon som har skrivit det där. Hon behöver fan psykisk vård ju.

2011-01-15 @ 12:48:15
URL: http://ziggi.blogg.se/
Postat av: emma

hm. helt sjukt. Puss på dig sötnos <3 jag vill ha lösen!

2011-01-16 @ 14:39:31
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0