Litchi

Konstig liten frukt egentligen. Såg dem på ICA häromdagen och var bara tvungen att köpa några för att prova. Små, persokifärgade och lite taggiga på något vis. Jag tycker de är goda, de smakar faktiskt nästan lite som grapefrukt! Men konsistensen är lite konstig, och jag äter helst bara en åt gången, de har en tendens att smaka lite konstigt om man äter flera, i alla fall blev det så för mig. Men spännande, och helt klart värd att prova! De innehåller inget som är speciellt nyttigt och nödvändigt och är inte heller särskilt miljövänliga ur transportvinkel, men säg mig, hur mycket annat finns det inte som är onödigt, men kanske lite gott? :)



Kommentarer
Postat av: Björn

MMmm Litchi! Kraam

2011-01-18 @ 20:54:04
URL: http://thebjorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0