Längtar tills ikväll!

Ikväll ska jag hem till två av mina allra bästa, nämligen Lena och Lotta :) <3 Vi ska laga lite mat, dricka te och bara prata i timmar till skön musik. Kommer bli så mys! Trots att det inte är jättemycket i skolan nu känner man sig trött och stressad, och vad finns det för bättre botemedel då än att umgås med människor man mår bra av? Näe, det toppar det mesta!


(förlåt för att du ser ut som en pudel Lotta... men det var inte så lätt haha)

Jag slängde fram ett recept som vi tänker tillaga ikväll, ska bli spännande. Kommer försöka utmana min kameramobil (eller kanske sno en kamera av självaste Lottan) och ta lite bilder på både mat och sällskapet. Bloggen behöver livas upp lite! Har lite tråkiga recept med bilder som jag skulle kunna publicera när som helst, men hur kul är det egentligen för er att läsa om fiskgratäng och spenatsoppa? Inte den mest spännande maten direkt.
 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fiskgratäng är kanske kul :D

2011-01-28 @ 10:42:41
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen
Postat av: Lotten

Vi hade det kanonmyyyysigt, och maten blev ju delikat! ;) (sojaglaze med gräddfil host)

Haha pudel kan jag väl ta då, bättre än kamel!

Pussen!<3



Ps. vi saknade dig lenuu!

2011-01-29 @ 10:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0