Så vad tycker ni, tjejer?

Jag vet att de flesta som läser min blogg är tjejer, så därför tänkte jag köra en liten rolig fråga just till er :) Vi har alla olika smak när det gäller killar, och speciellt när det gäller själva kroppen. Vissa vill att de ska vara biffiga (hihi *host* Elin?), medan andra föredrar långa smala osv.

Så, med denna lilla fina censurerade bild, på 4 hunkar (?), tänkte jag nu fråga er vilken ni föredrar! Jag har numrerat dem för att göra det hela lite enklare :) Själv är nummer 2 ett självklart val för mig! Nummer 4 har alldeles på tok för grova muskler. Nummer 3 är rättså väldigt okej, men min favorit, nr 2 är lite smalare (eller ska vi säga klenare?) - och det gillar jag. De ska vara smala, med lite muskler och långa!

Kommentarer
Postat av: Lottis

trumvirvel numero uno! (I think) men ingen var direkt av wow-faktor, höhö.

2010-10-21 @ 19:09:42
URL: http://lenalotta.devote.se
Postat av: Lottis (igen)

alltså bara kroppen, inte ansiktet, hehe. Värst vad jag var kräsen då.. men du vet ju vad jag gillar ;)

2010-10-21 @ 19:14:01
Postat av: Lottis

igen.. men vill bara tillägga att han hade bäst kropp, inte ansikte. Ingen utav dem hade ett "snyggt" ansikte. Värst vad jag är kräsen, men du vet ju vad jag gillar ;)

2010-10-21 @ 19:16:34
Postat av: Mickis

HAHAH vilken kul fråga :D

jag måste väl säga 2 för calle är ju smal och lång hahah! Men egentligen tycker jag 4a hihihi

2010-10-21 @ 20:13:47
URL: http://mikkatude.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Jag skulle säga ingen av dem. För mig spelar kroppsbyggnad inte så stor roll. Okej, kanske inte att han ska väga 200 kg och inte heller typ 40 kg, men jag bryr mig mer om insidan faktiskt. Självklart ska han vara fin utanpå också, men för mig blir alla fina utanpå om de är fina inuti :)

Kram! (Tvåan hade dock en fint ansikte!)

2010-10-21 @ 21:56:59
Postat av: lena

vilka tuffa killar då. Älskar nummer fyrans min+skrev greppet.. mycket gulligt. Nädå, gentleman numero dos hade förmodligen den med mest ESTETISKT TILLTALANDE FYSIK (alltså, på svenska: läckrast kropp, hah.)

2010-10-21 @ 23:31:43
Postat av: Frida

Svar till Anonym: Jaa fast lite betydelse har det ändå :) Men ja visst hade han fint ansikte (han var nog den enda av dem som hade det, enligt mig...)

2010-10-22 @ 09:29:49
URL: http://fridasrecept.blogg.se/
Postat av: Fanny

Tvåan men kanske med ett annat ansikte, lätt!!:)

2010-10-25 @ 18:34:09
Postat av: elin

hahah hosthost ja jag gillar ju 4an så klart ;D

2010-10-30 @ 14:53:35
URL: http://autumnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0