Irriterad in på nerverna

Åh, jag är just nu så jävla irriterat, less, förbannad och trött mixat med x antal otäcka känslor till. FY! Jag hatar att känna såhär, när man är så arg eller irriterad över något att det går en in på bara nerverna. Plus att man är trött. Och känslosam, ledesen, stressad osv osv samtidigt. Det är inte skoj, alls!

Vad brukar ni göra när ni känner er såhär? Spela någon särskild musik? Äta något speciellt mumsigt? Något annat? Är tacksam för lite "irriteradochtröttpålivet-tips" :) Änsålänge har jag i alla fall bestämt mig för att dicka en god chailatte och äta skorpor till kvällsfika. Är väl det enda positiva med den här dagen......

Måste bara tillägga att fy sjuttsingen vad less jag är på alla arroganta och elaka busschaufförer som kör omkring på Sveriges vägar - ni borde skämmas! Lite jävla medkänsla kan man fan visa för sina passagerare - man kan faktiskt bjuda till lite! Är ni trötta och irriterade på att köra buss så har jag ett förslag: säg upp er och promenera iväg till arbetsförmedlingen och skaffa er ett annat jobb. Gärna något som inte har med social kontakt att göra, så vi slipper stöta på era sura miner någon annanstans!!

Edit: Nä, blir ingen chailatte heller - slut på chaite....

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag brukar lyssna på dancemusik eller baka något :) Kram

2010-10-07 @ 18:44:58
URL: http://mikkatude.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihi, ja jag tror att det är ganska vanliga mål att ha. :) Synd att pengar ska styra så förbannat mycke bara. :/

2010-10-08 @ 14:05:36
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jag skall lägga upp mer musik imon :D så håll ut! ska baka pizza nu ;) kram

2010-10-09 @ 15:52:46
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0