Det brinner

Det brinner inuti mig
Glöder och river
Det bränns och svider
Jag kvider, det gör ont
Det blåser ute
Det är kallt
Kallt här inne också - fast det brinner
Det är iskallt, kallt som isen
och det brinner, hårt, vilt och okontrollerat

Det gör ont
Och jag kan inte släcka branden med min is
den bara smälter
Jag kan inte smälta isen med min eld
den släcks av allt vatten
Det bara fräter och bubblar

Jag vill att det ska sluta
men då blir det bara mer
Jag vill att det ska sluta
men då blir det bara mer
Det blir värre
Jag tror det bara blir värre

Dom säger att tiden läker alla sår
men mina rivs upp
Och nu gör de ännu ondare än förut
mer än någonsin förut.

Kommentarer
Postat av: Lotta



2010-10-20 @ 08:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0