Vem är Frida?

Jag läser själv en helt drös med bloggar - de flesta inriktade på mat och träning. Och visst kommer man på sig själv med att bli ännu mera nyfiken på personen som skriver bloggen. Vem är den där killen eller tjejen bakom all mat, bakning och träning? Nu vet jag inte om ni är så jättenyfikna på mig, men med min egen erfarenhet av andra bloggar och min egen nyfikenhet i bagaget så tänkte jag nu skriva lite korta fakta om mig själv. När jag la ut en bild på mig på bloggen blev ju det uppskattat - så vi får se vad ni tycker om lite mer detaljer om mig!

  1. Jag älskar att skriva och har en liten "dold" talang...
  2. Tomatpuré direkt ur tuben gillar mina smaklökar!
  3. Odla är något som jag tycker om, och solmogna jordgubbar från trädgården är bland det godaste som finns
  4. Jag har gjort saker som jag aldrig skulle skriva här på bloggen.
  5. Jag har haft en rätt tuff och sorglig uppväxt
  6. Jogga är något jag hatar - men jag tvingar på mig joggingskorna ändå
  7. Så kallade "bimbosar" är en grupp personer som jag är allergisk mot
  8. Efter gymnasiet planerar jag att jobba utomlands ett år
  9. Jag går bild och form på gymnasiet - men ibland känner jag att jag passat bättre på konditorilinjen, men jag vill absolut inte byta ut min skola - den är den bästa jag någonsin gått på!
  10. Jag kommer från Stockholm men bor nu i södra Hälsingland

Kommentarer
Postat av: mikaela

kul med info om dig :)

2010-05-03 @ 20:43:40
URL: http://mikaelaela.blogg.se/
Postat av: frida

Lite bilder på dig uppskattas alltid! :) (fortsätt så! :P)

2010-05-04 @ 06:37:35
Postat av: Julia

Kul att läsa lite om dig (:

2010-05-04 @ 12:36:39
URL: http://juliacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0