Mår inte bra

Hej alla kära bloggläsare!
Jag känner mig inte pigg, varken psykiskt eller fysiskt, så nu tar jag en liten paus från bloggen!
Varför just bloggen, det vet jag inte, men känner att jag måste fokusera på annat ett litet tag... Så vi hörs igen på måndag, om jag inte får blogglust igen innan dess!

Ta hand om er nu, och njut av solen! Sommaren är faktiskt här, och även om jag inte kan njuta av den just nu, så är det ju alldeles underbart ljuvligt utomhus! Kram på er! :o)



Dra upp ljudet på högsta och kolla in min lilla kissekatts nya dans! =)

Kommentarer
Postat av: lena

trist med bloggpaus, men säkert nyttigt också :)



Oliver har en del riktigt bra moves!

2010-05-20 @ 20:00:19
Postat av: s

Hoppas du blir bättre snart!

kram<3

2010-05-21 @ 13:07:42
URL: http://ziggi.blogg.se/
Postat av: ***

Hej du!

Jag ber tusen ggr om ursäkt för att jag inte varit inne på msn på ett tag, men det är för j*kla mkt att göra i skolan nu...

Jag hoppas vi kan ses där snart om du fortfarande vill och så :)

Ha det bäst och kom ihåg att ta det lungt och var lite självisk!

Ta hand om dig själv :)

Kramar// Ulrika

2010-05-22 @ 08:20:00
Postat av: Anonym

Herregud vilken söt katt!!! Den ser übermjuk ut, gulletassarna <3 <3 <3 fin fin fin fin fin kisse!

2010-05-22 @ 11:45:26
Postat av: Frida

Anonym: Haha tack så mycket, hälsar kissen. Han är världens gosigaste. Är galen i mig, jag har blivit hans "mamma" och "gos-offer", han sover alltid tätt, tätt brevid mig och ibland till och med dreglar han lite... Söta Olliver :o)

2010-05-22 @ 17:32:29
URL: http://fridasrecept.blogg.se/
Postat av: mika

vilken sötnos :D

2010-05-23 @ 15:18:51
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen
Postat av: Anonym

DJURPLÅGERI!

2010-05-25 @ 20:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0