Motivation

Just nu är det lite dött på min kära blogg. Visst, det ploppar upp något inlägg då och då, men inte alls lika mycket som för några månader sedan. Vad beror det på? Faktiskt ganska många olika saker.

  • Kommer hem så sent. Hinner i princip bara äta middag och sedan är jag så trött att jag går och lägger mig. Just nu har jag inte ens energi till att sitta vid datorn.
  • Jag har gått igenom mycket de senaste månaderna och detta har gjort att att jag vill spendera mer tid med familjen än datorn.
  • Andra saker har också skett som hag gjort att jag vill fokusera mer på att äta maten och njuta av den i sin enkelhet och slippa planera och laga till den.

Men. Kära läsare. Ni tittar fortfarande in! Det gör mig så glad! Jag börjar faktiskt känna mig sugen på att laga mat igen. Det blir ljusare utomhus vilket även gör att jag orkar hålla energin uppe längre. Jag funderar på att ha lite olika temat olika veckor. T.ex. vegetarisk vecka, kryddig vecka, svenska råvaror osv. Känner mig redo att hugga tag i kniven och elvispen för att sätta igång med både matlagandet, bakningen och bloggningen!

Tänkte också passa på att fråga er om det är något ni önskar att jag tar upp. Med träning och hälsa, mera eller annorlunda recept? Mera om mig och min vardag? Och snälla du lilla själ som läser, vem är du? Skriv en kort liten kommentar om hur just Du hamnade på Min blogg? :)


Har även gjort en ny lapp och satt upp på bl.a ICA!


Kommentarer
Postat av: sophie

Jag vill ha extra nyttiga fettsnåla recept! ^^

2010-02-19 @ 12:28:22
URL: http://ziggi.blogg.se/
Postat av: Sara

Samma här. Vill få inspiration om nyttiga recept

2010-02-19 @ 17:50:14
Postat av: matt

har sparat din blogg som ett bokmärke, läser den ganska ofta innan jag ska laga mat. du är så duktig och massa fina bilder och inspiration!

PUSS

2010-02-20 @ 13:32:39
Postat av: Frida

Svar Matt: Tck så mycket, vad glad jag bli! :D

2010-02-21 @ 10:26:53
URL: http://fridasrecept.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0