One More Slice



Denna härliga bok har varit ute ett tag nu, men det var inte förens idag jag tog mig till Åhléns och verkligen kikade igenom boken. Ser rätt lovande ut med pizzor, cheesecakes och annat gott. Dock är jag väl egentligen inte i behov av en ny bakbok, och pizza behöver jag faktiskt inget recept till - jag tar det jag tycker är gott. Men Leila är underbar och det är aldrig fel med inspiration, så förr eller senare kommer denna bok hamna i mina händer. Dock inte än på ett tag.

Någon som har köpt den?

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tycker den är sådär :p Vissa saker gillar jag :D men all surdeg orkar jag inte med .P

2010-08-25 @ 22:21:25
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen
Postat av: linnea

Jag har den och jag älskar alla fina bilder och det finns massor av smarriga recept -men dock tycker jag att A piece of cake är bättre. Orkar inte med alla brownies med tusentals ingredienser och surdegsbröd som tar hundra år att göra... ;)



kram!

2010-08-26 @ 22:29:11
URL: http://baktokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0