Leila är tillbaka!

Som jag längtat efter Leila Lindholms bakningsprogram! Jag har alltid följt det slaviskt, haha, och nu är hon äntligen tillbaka efter mammaledigheten. Hon har nämligen fått en liten bebis, en liten pojke :)
Leila bjuder på massa smarriga påskrecet, och jag måste verkligen säga att chokladcupcakesen med små fågelbon på toppen ser ljuvligt goda ut!



Jag tycker att ni skall ta er en titt på tv4play.se om ni missade programmet, för åh så mysig hon är! Här hittar ni klipper och klickar ni på bilden kommer ni till hennes smarriga cupcakes!
Leila kommer även ge ut en ny kokbok i år! "One more slice! heter boken och ni kan tjuvkika i den redan nu! Jag kommer i alla fall defenitivt önska mig denna bok till jul, då den sjunkit lite i pris, haha :) I "One more slice" finns det självklart massa goda bakrecept på sötsaker men även bröd, pizza och pasta! Nam nam säger Frida! Kommer ni köpa Leilas nya bok?

Ha nu en trevlig påsk utan sånhär choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0