Banan + yoghurt = sant

Ja, så är det verkligen! Banan utan yoghurt eller fil har jag väldigt svårt för att äta. Det kliar i munnen och bananden känns bara kompakt och inte alls god. Men skiva den och njut av den tillsammans med arlas ekologiska milda yoghurt så är det en helt annan sak... Detta blev min goda lunch idag!

 


Innan lunchen joggade/promenerade jag och vovven 5 km, och nu har jag precis suttit och drömt mig bort bland sista minuten resor... På påsklovet skall jag i alla fall tvinga med pappsen ut på en resa, det ska bli så otroligt mysigt! De resorter jag skulle vilja resa till, trots att jag besökt några av dem tidigare är följande; Italien, Grekland, Spanien, Cypern, Tunisien eller Egypten. Riktiga charterområden, men jag vill inte till turistfällorna utan ut på landsbygden en liten bit! Fast, det är sista-minuten-priset som får avgöra, man kan ju åka riktigt, riktigt billigt om man beställer en vecka innan avresa. Riskfullt men kanske väl värt det!

Nu ska jag nog ta och måla lite, sedan är det dags att kanske mumsa lite mellanmål och sedan hoppa på cykeln för att cykla ned till busstationen. Ska nämligen iväg till Emma idag, vi skall gå på stan lite och sedan ha myskväll :) Sånt behöver man när det är lov! Senare i veckan blir det baka av, både syster och en kompis fyller år, jag längar!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

håller med dig :)

2009-10-27 @ 15:42:39
URL: http://beeccss.blogg.se/
Postat av: Mika

svar: rågflingor är nyttiga på sitt sätt, men havregryn har också bra egenskaper :)

2009-10-27 @ 20:37:50
Postat av: dagenskreativa

Hur gick set med lappen som du satte upp på ica?



Kram Anna

2009-10-27 @ 23:01:07
URL: http://dagenskreativa.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu blev jag sugen på yoghurt med banan :D

2009-10-30 @ 09:24:03
URL: http://aannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0