Örrte Pepparmynta från Willys

Förra helgen spenderades som sagt med släkten, det var riktigt trevligt och jag hade inte bara en bra helg, utan blev även förälskad i ett nytt te! (Nu har jag 3 olika stavningar på te, té, thé, jag borde bestämma mig...)
Det var hur som helst ett Pepparmyntste från Willys! Eftersom vi inte har en Willysaffär där vi bor passade jag även på att köpa det när vi var där, samt ett annat pepparmyntste från Friggs som jag ska prova i helgen. Nu njuter jag av mitt Pepparmyntste från Willys det varje morgon på skolan då jag mumsar min frukost, verkligen supergott!




 

Det är riktigt gott och fräscht att dricka te på morgonen som smakar mint, det liskom "öppnar upp" kroppen och andningen, jag tycker verkligen om det! Detta är ett te jag rekommenderar för de som tycker om mint i lagom dos. Tet går utmärkt att brygga två gånger på samma påse för den som vill att sitt te ska räcka länge, som jag, till exempel :) Tet kostade 15 kronor för 20 påsar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0