Halloweente från Aromboden

Igår fick jag hem fina priser som jag vunnit i en tävling på Linas blogg! Jag blev så glad! Det var som sagt 2 påsar te och 2 st varmchoklad-drycker på pinne. Igår provade jag självklart en av produkterna, nämligen Halloween-tet.
(eller thé som jag så franskt brukar stava det till)

Det doftade ljuvligt i den vackra oranga tepåsen och innehåller smakade lika gott. Ett rött rooibos te med smak av grädde, persika och vildkörsbär, med små fladdermöss och pumpdekorationer i! Riktigt gulliga sådana också.
För er som tycker om lite annorlunda tesmaker, med gräddig ton och lite parfymig doft så är detta ett te för er! Jag kommer njuta av det då och då nu i det kommande vintermörkret, men det är för gott för att bara dricka till frukost!

Halloween Te

Tet kostar 35 kronor och finns att köpa här för den som är intresserad :)
Nu får jag ta och dricka upp mitt gamla trista frukostte och försöka vakna till lite framför datorn på skolan. Jag hoppas ni har en fin tisdag i höstvädret!

Kommentarer
Postat av: missh (jennie)

Hej!!



Vilken underbart inspirerande och fin blogg du har!

=)

2009-11-03 @ 19:25:53
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0