Många ekologiska produkter

Idag är det verkligen fint väder utomhus! Jag och pappa gick vår söndagspromenad på 1 mil, det var skönt, fast lite långtråkigt. Såg faktiskt min första huggorm någonsin! Den var kanske 3 dm, alltså född i år, och ganska liten, men det var lite läskigt. Först tänkte pappa göra livet kort för den lilla ormen, men vi skonade den, med tanke på att de är fridlysta (?).
    Hur som hellst, så skiner solen på oss idag, vilket resluterade i en skön stunds solning på trappan utomhus, men det blev för svettigt så jag vart tvungen att gå in, men lite färg hann jag i alla fall få!

Till lunch idag fick jag äta mina älskade krusbär som jag tinade i mikron. Självklart åt jag yoghurt och flingor till också. Arlas ekologiska yoghurt är så god och krämig, älskar den! Som ni redan vet så äter jag nästan enbart ekologiskt, och jag är glad för att det finns så pass många olika ekologiska produkter. Här är tips på mejeriprodukter i miljövänligare tappning, Minst lika goda!


Kommentarer
Postat av: S

Så myyycket ekologiskt! Är det inte dyrt? ^^

2009-05-17 @ 15:02:37
URL: http://ziggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0