Jordnötssmör från Green Choice



Jag är superhungrig, på dålig humör och det regnar ute = Inte en bra kombination.
Dessutom glömde jag och pappa bort att handla vitt matlagningsvin till risotton, så jag får helt enkelt improvisera en egen variant av risotto idag - utan vin.
Sitter och tänker på min goda jordnötssmörsmacka som jag åt till frukost, MUMS

PEANUT BUTTER CREAMY - GREEN CHOICE EKOLOGISKT KRAV
Smak:
Smakade som jordnötssmör ska, inte för salt och lagomt mycket
Konsistens: Lite rinnig i början, men det beror på lagret av olja som finns i toppen av burken, vilket rörs ned sedan. För övrigt var den len och krämig som utlovat.
Kommentar: Ekologiskt jordnötssmör, såklart, som verkligen upplevde till mina förväntningar, detta jordnötssmör var bättre än deras andra variant "Chrunchy".
Betyg: 5/5

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jordnötssmör som är så smarrigt :) Min favorit är skippy

2009-05-04 @ 18:56:49
URL: http://mymica.blogg.se/Iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0