God morgon!

Halv sex vaknade jag. Utvilad och myggbiten, och irriterad på de surrande myggorna som flög runt i mitt rum. Det är inte smart att ha fönstret öppet till sitt sovrum på sommaren, men vad ska man göra när sovrummet känns som en bastu?

Hur som hellst, min söndagsmorgon blev tidig. Tänkte titta på finalen av gårdagens robinson, men tv4replay fungerade inte som vanligt.. drygt!! Ska undersöka om det går i repris på tv, det borde det. Jag missade nämligen förra avsnittet också, så det här, själva finalen, får jag bara inte missa!

Nu ligger jag och längtar efter frukost, jag är alltid superhungrig på mornarna. Idag blir det Leilas frukt och nötbröd som jag bakade igårkväll... Det är det allra godaste bröd jag någonsin ätit i hela mitt liv!!

Lägger upp receptet senare, nu ska jag försöka fördriva tiden tills pappa vaknat, får väl surfa runt lite. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0