Sällan, men gott

Det är sällan jag vare sig äter eller köper godis. Mest för att jag vill vara nyttig, men även pågrund av att alla tillsatser såsom färgämnen och liknande verkligen äcklar mig. Men, igår kom min syster och hennes kille hem med en enorm godispåse efter deras biobesök. Jag hade gått omkring och varit godissugen hela kvällen, vilken räddning!

Jag tog av de godisar som såg "friskast" ut, alltså de som inte var färgade i rött, blått och annat onaturligt. Det blev saltlakris och center. Gud vad jag älskar center! Den härliga fyllningen är himmelsk. Center är nog mitt favoritgodis, förutom riktig kravmärkt kvalititetschoklad förstås.
    Hellst äter jag de center som är runda :)

Nej, nu blir det inte mera godis för mig på ett tag. Nästa vecka skall det ju bakas så det bara tjuter om det!

Kommentarer
Postat av: S

Haha ja spelet var jätte roligt :)

Mycket bättre än sims 2..





Åh center är också min favvis! :D

2009-06-08 @ 07:17:57
URL: http://ziggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0