Mysig inredning!

Jag älskar den typ av inredning som Leila Lindholm visar upp i sina program och sin tidning. Det är ljusa klara färger, dekorationer och mjuka former. Äntligen har jag hittat en hemsida som säljer exakt sådant som hon visar upp, de har till och med lika dana fågelholkar som man kunde se lite här och där i Leila på landet som gick på tv4+ för ett tag sedan. 

   
Hemsidan heter casualliving, och när jag vågar skall jag handla något därifrån eller något liknande i affärer manuellt. Tyvärr är priserna ganska höga, i alla fall för en 15-åring, 260 kronor för denna bakbunke nedanför, men sen är det ju märkesvaror i bra kvalitet, och riktigt fina...
    Men änsålänge är spargrisen lite för snål, den är inte tom, men jag är defenetivt inte den som slösar med pengar... Men vem vet, jag kanske shoppar loss lite någon dag då humöret är på topp!  De har inte bara köksinredning utan även dukar, tavlor, trädgårdsprydnade och annat, allt i samma lugna mysiga design.








Tänkte helt enkelt tipsa lite, ifall någon mer än jag gillar denna inredningsstil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0