KRAV ökar!

Eftersom jag har varit bortrest tillsammans med min goda vän Maja under en vecka har det varit helt dött här på bloggen, och om det är någon som saknat mina inlägg så kan jag meddela att jag är hemma nu igen! Nu kommer jag vara hemma en lång tid framöver. Något som jag dock är bomsäker på att jag kommer göra så fort det är fint väder är att ge mig ut i skogen för att plocka blåbär. Forskarna hade rätt, det blir en mycket bra blåbärssäsong! Har redan ikväll smaskat i mig många nävar direkt från de små buskarna....mums.

Något som jag med glädje hörde när jag var bortrest var att försälningen av ekologiska KRAV-märkta varor ökar. Det gjorde mig så glad. Att fler och fler inser hur viktigt det är att skydda vår natur och jorden vi lever på är underbart. Fortsätt köpa ekologiskt, för det tjänar vi alla på :)

Nu ska jag äta upp min nektarin. Pappa har köpt, tro det eller ej, ekologiska nektariner trots det skyhöga priset. Och gud, jag säger bara, köp dem. Så otroligt goda!

Kommentarer
Postat av: S

Håller med dig :D Köp ekologiskt!

Men jag gör det endast för att det faktiskt

är mindre kalorier i det ekologiska haha..

2009-07-20 @ 16:55:28
URL: http://ziggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0