Fix- och städdag

Jag tycker att det är så mysigt när det är städat och dekorerat omkring mig. Det är stressande för själen att se diskberg, gamla disktrasor och vissna blommor. Just detta såg jag i morse när jag klev upp, så idag blev det en städdag med lite nya dekorationer. Blommor och rosor finns det gott om och jag tycker att man skall passa på, det är bara sommar en gång om året!





Det är viktigt för mig att det är vackert och trivsamt vid matbordet, fina dekorationer förgyller vilken måltid som helst!



  Klicka på bidlen för att se hur det ser ut då jag inte trivs i köket!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du och jag ja! Vi förtjänar så mycket bättre <3



Va fint det blev :)

2009-08-06 @ 23:17:23
URL: http://ziggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0