Yoggi Jordgubb och Passionfrukt


Oftast brukar jag äta lättfil eller naturell lättyoghurt till mina weetabix varje morgon. Men ibland så tröttnar jag och lyxar till det med någon smaksatt yoghurt eller fil för att variera mig lite. Idag stod jag länge och kollade inne på ICA innan jag kunde bestämma mig, och fastnade tillslut för denna lilla yoghurt.

Den var väldigt god! Kunde till och med hitta rätt stora bitar av jordgubbarna, vilket alltid är trevligt! Dock tycker jag frukt- och bäryoghurt brukar kunna vara dyra, vissa sorter kostar ju nästan 25:- vilket jag tycker är lite att ta i. Den här kostade 16:- eller om vi ska vara nogranna, 15.90:- , jag hatar allting som slutar på 9 eller 90! Det är så korkat.

Nej nu ska jag dricka upp mitt mumsiga te och fortsätta slösurfa innan det är dags för körkortsteori, blääh så tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Laks

hatar också när det skriv 1,90 på allting.. usch, det är ju bara för att man ska tänka att det är billigare...



SV: Jag såg det också på Djurens rätts hemsida :P Här är en protestlista som du kan skriva på om du tycker det fruktansvärda djurplågeriet i Sydkorea som jag skrev om på bloggen ska stoppas:



http://www.thepetitionsite.com/5/one-million-pigs-buried-alive-in-south-korea/

2011-01-20 @ 11:46:27
URL: http://laks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0