Tror jag kommer explodera

Konstig känsla där inuti. Jag vet inte varför och jag vet inte hur den kom dit, men den vill ut. Dock har känslan en benägenhet att envist sitta fast, jag får inte bort den. Tristess? Ångest? Drömmar? Vad är det för något, djupt där inne? Kanske borde jag typ... skrika lite och få ut lite känslor... Fast näe, det skulle nog se lite konstigt ut, fast bara lite.

 

Hur ska man göra då? Och framförallt, hur får man reda på vad det är för känsla? Tror att det är en blandning av skolplugg och den stress och ångest som den medför, en inre konflikt och känslan av att vara aningen... socialt efterbliven haha. Typ så, om man ska försöka sätta ord på det hela! Men ser vi överlag så är allting faktiskt inte så jäkligt just nu, det är nog mest skolan. Usch, vill bara skolka skolka skolka, men hur långt kommer man då i livet? 


Kommentarer
Postat av: Laks

Ja känner också sådär ibland! och tro mig - det gör alla nån gång. är allmänt stressad nu hela tiden, inför att börja gymnasiet i höst (misslyckade förra året så har haft ett "viloår" nu), att jag inte kommer hinna med mina mattekurser som jag läser ensam hemma.. att jag.. ja hur mycket som helst känns det som X) usch.. det är nog bra medicin att skrika. Om du inte vill att det ska höras så tryck en kudde mot ansiktet. det brukar jag göra när ilskan rinner över X) haha.. sen kan man ju slå sönder saker också (har tagit sönder 2 telefoner här hemma, en kruka, en klocka.. och massor av papper som jag ilsket klippt isär).. haha X) möjligheterna är många! :P

2011-01-18 @ 19:53:57
URL: http://laks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0