......nej!!

Okej nu började jag tänka. Haha okej jag tänker väl hela tiden, eftersom jag förhoppningsvis har en hjärna... Men! Det jag kom att tänka på att jag är arg. Jag är hård, jag är envis. Jag är en sån tjej som ingen får trampa på, jag säger ifrån när det blir för mycket, jag tar ingen skit. Varför ska jag behöva sätta lösenord på min blogg för att en viss människa inte kan lämna mig ifred?! Varför ska jag behöva backa undan och gömma mig? Näe, någon måtta får det allt vara på det hela!

Jag får be om ursäkt till alla er som nu frågat om lösenord och användarnamn till låsningen av min blogg - för jag tänker bannemej inte låsa den. Vi bor i ett land som kallas Sverige. Vi skyddas av många olika lagar och en av dem är yttrandefrihetslagen. Jag får skriva vad jag vill sålänge jag inte direkt kränker/hotar någon, och så korkad är jag inte att jag skulle skriva sådana saker här. Men det här är hur vi än vrider och vänder på det, min blogg. Min blogg där jag skriver det jag tänker på, det jag äter, det jag känner eller saker jag varit med om. Ett ställe där jag kan skriva av mig, dela med mig till mina vänner och alla andra som är intresserade av att läsa.

Vill du inte läsa min blogg, vill du inte veta vad jag skriver och vad jag tycker om saker och ting? Enkel gåta att lösa, läs inte! Gå inte in på min blogg om du retar upp dig över det jag skriver, det är helt frivilligt, ingent tvingar dig. Det är det som är det underbara med bloggar, allt är frivilligt och helt på ens egna villkor. Så ja, nur har jag det sagt - och det var väldigt, väldigt skönt. Vi firar det med en "bra" låt, tycker jag! Låten kommer från en av mina absoluta filmfavoriter, Ratatouille! En liten låt som kanske spelas på mitt café en härlig dag i framtiden? Haha! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0