Gravid

Haha okej rubriken kan missleda. Jag är inte gravid hah, men jag tycker det är vackert med gravida kvinnor! Det är något speciellt, som en liten gloria runt dem på något vis. Och så naturligtvis hela grejen med att liksom skapa ett barn till världen. Okej jag kanske låter lite mystisk nu haha, men jag kan inte förklara det bättre. I alla fall, jag sitter inte och googlar på "gravida kvinnor" direkt, utan bilden nedan hittade jag av en slump. Men oj! Så häftigt det ser ut. Att man kan se foten och till och med små tår, jag tycker det är helt fantastiskt!

Nog för att jag helt ärligt längtar till den dag jag får vara gravid, så ska vi inte glömma allt det äckligt jobbiga med att vara gravid. Typ som själva födseln, ont i ryggen, viktuppgång, bristningar, illamående, ständig bergochdalbana på humöret osv osv... Haha, men det är vackert!!


Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Häftigt?! Jag utbrast i ett "ÖHUUU" när jag såg bilden... men ja, det är ju som sagt bara min reaktion på det hela, the baby lover numero uno.

2011-01-18 @ 10:26:53
Postat av: Laks

Tycker mest det e äckligt! så tkr ja alltid så jävla synd om morsan som tvingas trycka ut en unge mellan benen.. det kan inte vara skönt.. fy faan X) men sen när man gått igenom hela lida-stadiet och gå-upp-20-ggr-varje-natt-stadiet och ungen-är-alltid-snorig-stadiet då är det säkert roligt.. X) haha.. inte lite negativ..:P

2011-01-18 @ 11:42:58
URL: http://laks.webblogg.se/
Postat av: emma

håller med dig frida ! tycker det är fantastiskt vackert.

2011-01-19 @ 18:10:13
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0