Frågor och svar!

Fick lite frågor från "Fröken Fräken", hih vet inte vem du är :) Men jag svarar så glatt på det du frågar!

- Glass eller Godis?
Glass
- Svart eller vitt?
Svart
- Kallt eller varmt?
Varmt
- Sommar eller vinter?
Sommar
- Är du nöjd med dig själv?
Beror väl på om man menar som person eller fysiskt! Jag är väldigt nöjd med mig själv som person faktiskt, jag känner mig trygg i mig själv och det känns skönt att säga :) Utseendet går ju alltid att förbättra och förändra, så det är inget problem. Så over all: Ja, jag är nöjd med mig själv.
- Du får bara välja EN. Vilken är din bästa vän?
Om man nu måste välja en så blir det min kompis Maja. Vi har varit bästa vänner sedan vi var sex år och delar allt. Har flera andra riktigt underbara människor men eftersom Maja är den jag känt längst och varit/är absolut närmast med så är hon den absolut "bästa vännen" :) 
- Något du ångrar och vill få ogjort i ditt liv?
Ja det finns nog mycket. Det jag ångrar mest är att jag "skaffade mig" ätstörningar. Nu är det väl ingenting man väljer egentligen, men hade jag ladrig börjat banta och nojja mig över vikten hade jag sluppit mycket lidande i mitt liv!
- Är det inte tråkigt att bo i ett sådant litet samhälle?
Jo det är rätt trist, men eftersom jag är i Sundsvall i princip varje dag så känns det inte så farligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0