Fail haha!

Ja den frågestunden gick ju skitbra! Eller inte. Hallå vad är det med er? Vet ni redan allt om mig? Eller är jag extremt trist? Haha :) Anyway, fick ju i alla fall en liten fråga från Mikaela, min trognaste läsar, tack och lov, och den ska jag snällt svara på:

Vad vill du göra efter gymnasiet?
Jag vet inte riktigt, eller rättare sagt, jag har ingen aning alls - och det känns lite frustrerande. Kanske göra lumpen. Men det jag däremot vet är att jag inte tänker börja plugga direkt, skall ta ett år att arbeta på, flytta härifrån och kanske jobba som au pair, få det ekonomiska att rulla runt på något sätt. Vi får se vad det blir :) Ibland skulle jag lika gärna kunna bli fårbonde som chef på ett kontorsjobb, så jag har verkligen ingen aning hur mitt liv kommer se ut.

Jag fyller gärna på med fler frågor och svar, om nån kommer på något de vill veta om lilla mig. Ni är ju ändå en rejäl bunt som läser varje dag! :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack för svaret :D Fårbonde lät som något ;)

2011-01-26 @ 00:06:56
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen
Postat av: s

Hmm vet inte jag allt? ;D

2011-01-26 @ 15:56:59
URL: http://ziggi.blogg.se/
Postat av: lilla fröken fräken :)

OK, här kommer lite frågor då.



- Glass eller Godis ?

- Svart eller vitt?

- Kallt eller varmt?

- Sommar eller vinter?



- Är du nöjd med dig själv?

- Du får bara välja EN. Vilken är din bästa vän.

- Något du ångrar och vill få ogjort i ditt liv?

- Är det inte tråkigt att bo i ett sådant litet samhälle?



där fick du lite frågor:)

2011-01-29 @ 12:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0