Utmattad

Sitter i skolan och kikar ut på snöstormen. Vad fasiken är detta? Är så less på vinter att jag skulle kunna spy. Känner mig helt matt och utbränd också till råga på allt. Har massa skoluppgifter att göra varav en uppsatsskrivning till imorgon, men finner ingen ork. Det går bara inte att öppna dokumentet och skriva, förstår inte varför det ska vara så svårt. Jag vet ju att jag kan, men hjärnan bara orkar inte. Har tryckt i mig kesella med yoghurt och en weetabix i hopp om att få lite energi, men icke. Känner mig bara ännu tröttare än förut. Kommer somna som en stock ikväll... åh vad jag längtar till min säng! Men först måste jag skriva uppsatsen.. Jävla jävla skola!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0