Salt råggröt

Dagens gröt blev något av ett misslyckande. Jag brukar vara jättenoga med att inte salta för lite i gröten, för då blir den så smaklös och tråkig. Idag råkade jag dock i prinicp dränka min gröt i salt, vilket resulterade i en väldigt äcklig gröt. Men duktig som jag är åt jag snällt upp den... Dränkte den istället i massa lingonsylt och mjölk haha, annars hade det inte gått att svälja den. Nej fy, i fortsättningen kommer jag vara noga med att inte salta för mycket istället! Hur som helst är gröt gott, speciellt såhär på vintern.


För övrigt är jag hemma idag från skolan.
Kvällen igår slutade med hemskt migränanfall och idag känner jag mig utmattad,
med en fortsatt envis huvudvärk i skallen


Kommentarer
Postat av: Lottis

Krya på dig fridus! Vi i kretsen behöver dig på skolan! <3

2011-02-01 @ 20:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0