Hejdå!

Japp, det är ekande tyst på min blogg just nu, och det är ingen direkt kul blogg heller längre! Men jag har rolig information att berätta för er! Jag håller på att skapa en ny blogg på ett annat domän, med ett annat namn. Dels för att jag känner att bloggen behöver en uppfräschning, blir mycket snyggare och bättre ordning på den nya sidan. Men sedan är det även så att jag trakasserats av en psykiskt sjuk släkting som vägrar lämna mig ifred, och jag väljer därför att sluta blogga här då jag inte vill att personen i fråga ska ha någon insyn mitt/min familjs liv. Den nya bloggen är därför "hemlig" på så sätt att jag inte kommer länka till den från min nuvarande blogg.

Men visst vill ni fortsätta läsa det jag skriver? Kommer ladda upp betydligt fler smarriga recept på nästa blogg kan jag lova! Om ni vill fortsätta kunna kika på det jag skriver ber jag er att maila mig på [email protected] och berätta vem just du är :) Så skickar jag bloggadressen till dig, jag blir så glad om ni vill fortsätta läsa trots flytten!

Jag hoppas vi ses på min nya blogg snart, den är just nu under stor och rörig uppbyggnad, men snart är det ordning där med. Kommer börja blogga där om några dagar, så detta blir sista inlägget på fridasrecept. Känns både roligt och sorgligt, det har varit en sådan fin och rolig tid att blogga här, och jag har lärt känna så många otroligt fina människor genom min blogg. Så jag hoppas att ni följer med till nästa steg i mitt bloggande!

Självklart kommer den här bloggen finnas kvar, jag lämnar ju efter mig måånga recept och inlägg. Känns ju totalt bortkastat att bara slänga dem! Så det är fritt fram att gå in här och kika då och då, om man nu skulle känna för det :)

Många kramar från Frida!

Kommentarer
Postat av: s

Du måste ge den till mig :D:D<3<3

2011-02-13 @ 18:31:50
URL: http://ziggi.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag kommer LÄSA :D

2011-02-13 @ 19:58:29
URL: http://matverkstan.wordpress.com/
Postat av: http://cookiesandcream.webblogg.se

Jag vill!

2011-02-13 @ 20:20:04
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Michaela

Lilla söta underbara kusin. Jag vill ha länken.Allt kommer att bli bättre. Kom ner till kusinen och var här ett tag. Ta hand om dig sötis så ses vi i påsk =)

2011-04-11 @ 20:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0