En bättre start

Igår fick jag ingen frukost, för skolans kyl är dum i bollen. Eller kanske ska man säga att det är skolan som har lite lågt IQ, som inte sänker temperaturen i en kyl? Nu har jag tagit tag i saken i alla fall och sänkt till 3 grader. Kanske lite väl kallt, men vad sjutton liksom, vill inte komma till skolan ännu en dag och mötas av en surnad yoghurt - bläsch!

Idag hade jag således med mig en ny fil att äta till mina Weetabix, så nu är jag mätt och nöjd och mycket mera redo för en hel lång dag än jag var igår. Dessutom, om jag inte får i mig frukost blir jag mycket hungrigare under dagen. Så att frukost gör att man äter bättre under dagen är ingen lögn, det stämmer faktiskt! Nej nu ska jag sluta blogga och ta tag i tekoppen och samhällsboken istället. /gud vad jag hatar skolan, tidiga mornar och timmar av bussresor just nu/

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ja det är sviingott.D

2010-10-05 @ 08:22:05
URL: http://lavitadlovisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack snälla för din kommentar :). Jag kan hålla med dig om att det är jobbigt med tidiga mornar men det är bästa tiden på dagen tycker jag. En ny fräsch dag som har många överraskningar ligger framför ens fötter. Bara att ta för sig av vad livet har att ge. Visst vissa dagar är åt h.... men tänk på något roligt minne så blir man glad igen - förhoppningsvis. Ha det bäst Anna

2010-10-05 @ 08:23:12
URL: http://naturstigar.se
Postat av: Visan

Sv. Glass sitter ju aldrig fel det heller! Löprundor i sånt här höstväder behövs verkligen :)

2010-10-05 @ 09:24:46
URL: http://visansgoda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja vi är ju ute och reser, på vägen till Australien stannade vi i hong kong, det var så bra här, billigt och så! Bestämde oss för att jobba och sedan åka och ha typ av semester i hong kong. Så avslutar resan här och i Thailand där vi ska träffa vpra föräldar. :)

2010-10-06 @ 03:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0