Jag hatar att vara sjuk

Jag vill träna! Jag vill träna! Snyft! Tycker fan synd om mig själv, vill ju träna, komma i form igen. Så blir jag sjuk igen, med bara 2 veckors mellanrum typ. Hur fan ska man kunna bygga upp några muskler då? Och när jag är hemma och sjuk ligger jag bara i sängen och äter massa mackor - vilket jag inte borde. Åh, vad jag är trött på vad allt influensor och bakterier heter! Fy!

Sitter i alla fall och smyglyssnar på några nya låtar från James Blunt nya album, hoppas hela albumet kommer ut på spotify snart. Så här långt låter det riktigt bra, men måste lyssna in mig på låtarna lite först. Låter lite rockigare än vad han brukar producera, men det är alltid välkommet. Ska nog försöka ladda ner albumet, då har jag alla tre :D Och nä, jag laddar inte ner olagligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0