Dagens gym

Haha jag brukar alltid vara ensam i skolans gym när jag gymmar på torsdagar, men idag var det måndag och jag har aldrig tränat på måndagar förut. Det var lilla ensamma jag, och sen helt plötsligt kom det in typ 6 st killar... De stirrade på mig hela tiden (kändes det som), jag hade jättefula kläder, uppsatt hår och värsta finnen i pannan. Var allt annat än kul kan jag säga, svettades som en gris gjorde jag också. Kände mig dock lite proffsigare än dem, de gick in och började lyfta vikter direkt utan uppvärmning, flamsade och höll på och typ efter en kvart gick några av dem ut?! Snacka om dålig träning, inte ens värma upp och träna så pass kort tid. Vad tänker de med egentligen?

Visst kan man träna kort och intensivt, men lite uppvärmning kan man väl ändå ge sin kropp? Man får mycket lättare skador om kroppen inte är i alla fall lite varm och blod och ledvätska börjat flöda litegranna... Så där knaprade jag allt ihop någon extra  liten "statuspoäng" haha, även om de var helt omedvetna om det!




Skulle verkligen behöva en personlig tränare
som skriker åt mig när jag ger upp för tidigt haha! 

DAGENS
3x12  
Ben: Knäböj  
7kg                                                            
Rygg: Hantelrodd
 5kg                                                                                                                   
Nedre rygg: Ryggresningar 
Mage: Curls, vågen, sneda situps
Triceps: Skivstång
7kg
Axlar: Axelpress maskin
Biceps: Biceps curl
5kg

(har aldrig påstått att jag är speciellt stark hahah... tror dock att jag skulle kunna öka en hel del på allt, är dock väldigt feg...)
(mage kör jag tills den inte orkar längre, alltså inte ett speciellt antal ex. situps per station)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Äsch det är ingen tävling :D du är iaf starkare än de som inte gymmar :D

2010-11-08 @ 19:35:04
URL: http://mikkatude.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0