Baga baguette i gryningen

Ja, ni läste rätt! Jag ska bak baguett, i gryningen. Det vill säga, tidigt imorgon, närmare bestämt klockan 05.00, prick. Om inte lite tidigare, till och med. En beställning, sex baguetter till klockan 09.00. Vad gör man? Bakar såklart, är det värt det? NEJ. Men, jag har inget bättre för mig, så varför inte!?

Vi får väl se hur detta slutar, kanske hittar beställaren en sovandes Frida med deg i hela håret, snarkandes i degbunken... Eller så blir bröden extra krisipiga, smakrika och goda, bara för att jag lagt ner så mycket arbete (och offrat så mycket av min skönhetssömn), för att baka dem! :)


Kommentarer
Postat av: lena

... eller så sover du till klockan 8 och går till nån affär och köper sex baguetter ;)

2010-07-17 @ 14:53:05
Postat av: Frida

Lena: Haha, ja det är ju också en idé. Det gick bra att baka, har dock sovit bort halva dagen. Somnade nämligen 02.30 inatt, gick upp 04.30....Men men, allt gick bra, tjänade 80 kr ;P

2010-07-17 @ 20:45:27
URL: http://fridasrecept.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0