Svar på kommentar

Anonym: Varför ska du hålla på med att banta? :/ det är farligt att håla på såhär när man är så pass ung och växer!

Svar: Ja, det kan vara farligt om man gör det på fel sätt. Men just nu behöver jag gå ner några kilon och jag behöver börja röra på mig, så är det bara. Var inte orolig för mig! Jag vill bli vältränad och få energi och livslust igen. Och för det måste jag träna hårt, det finns ingen enkel sidoväg haha. Om det fanns skulle jag lätt valt den! Men, jobba hårt och få belöning, det är så det funkar.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

om du inte tränat på 3 månader tror du det är bra att chockträna då? :P jag har själv inte tränat på 3 månader och tar det väldigt försiktigt, börjar med 2 gånger i veckan!



Jag ber om ursäkt om jag är jobbig haha :p men saken är den att jag köper inte det du skriver till 100% eftersom jag själv satt och skrev precis samma svar när bloggläsare frågade mig varför jag gjorde olika saker :P



livslusten sitter inte i kilon eller hur många dagar i veckan man tränar, du kommer upptäcka det och må ännu värre, tro mig jag är ett levande exempel!



KRAM på dig

2010-08-29 @ 20:25:32
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen
Postat av: lowe

tjena! =) Jag hittade just din blogg och tycker att dina recept är så himla fina och så fort jag börjar laga mat igen ska jag prova de där köttfärsrullarna i citronsås! :D



och sedan, det där med att träna så himla hårt... Jag vet att jag inte har rätten att lägga mig i -men jag vill ändå säga att lyckan inte sitter i vikten. Men såklart fattar jag om man vill få mer ork och energi -det är en annan femma det! ;)



Ta hand om dig, kram Lowe

2010-08-29 @ 21:02:51
URL: http://lifeiswhatyoumakeofit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0