Kvällsfika åt en sjukling

Jaha, så blev även jag sjuk. Det var längesedan, har inte varit sjuk sedan agusti förra året och antagligen längre ändå. Bra kämpat! Men men, en snorig pappa smittar gärna av sig och nu är jag också sjuk. Sjukanmälningarna är gjorda, den lugna musiken påsatt och kvällsfikat fixat. Man måste ta hand om sig när man är sjuk! Denna gång blev det blåbärsfil och en knäckemacka med underbar vällagrad prästost, mums. Har ni smakat Milkos ekologiska blåbärsfil? Den är jättegod, men många blåbär inuti, det gillar vi.


Hur kurerar ni er när ni är sjuka?


Kommentarer
Postat av: s

Krya på dig!<3<3<3 Jag är också sjuk :( Jag kan knappt prata hehe. När jag blev sju förut så brukade jag dricka varm oboy och ligga i min säng och titta på barnsliga filmer hehe. Nu gör jag inte så mycket.

2010-04-21 @ 07:04:30
URL: http://ziggi.blogg.se/
Postat av: lena

åh, tack! Såklart du får (:

2010-04-21 @ 11:45:00
URL: http://lenalotta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0