Ica eco ~ Müsli frukt

Kanske borde berätta lite om de produkter som oftast hamnar på min yoghurt! Det är ju trots allt dem jag känner till allra bäst och äter allt som oftast. Det är huvudsakligen fyra fling/müsli-sorter som jag använder mig av. Ekologiska cornflakes, weetabix, Ica I love Eco Müsli med frukt och Icas vanliga fruktmüsli, som är den godaste i hela världen, men även därefter väldigt söt och sockrig.... Testa dock gärna Änglamarks fruktmüsli, mycket god!


Smak: Smakar mest havregryn och solroskärnor. Kanske ibland att man kan ana en liten, liten äppelbit, men mer är det inte.
Konsistens: Torrt, trist. Mjuka havregryn utan tuggmotstånd och för hårda solroskärnor. Man känner ingen textur eller smak av torkad frukt
Ingredienser: havreflingor, veteflingor, rågflingor, kornflingor, russin 9%, solroskärnor, äpple 2%, riven kokos 2%
Sockermängd: 8%
Betyg: 1/5

Kommentarer
Postat av: missh (jennie)

Hej hej



hittade nyss hit och

ville bara säga MUMS, VILKA

MUMSIGA GREJJER DU GÖR!!



Bra inspiration, fast jag kan

varken laga eller baka!

Men gott ändå ;)

2010-04-11 @ 19:20:44
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0